Lång helg!

Har ingen aning om varför men den här helgen har känts som en evighet, inte för att jag klagar men :p I fredags var jag med Andreas och sedan sov hos Julia, Lördag åkte jag hem och duscha och gjorde mig iårdning för att sen åkte till Andreas, eller fick åka till Flink där Andreas också var. Sen åkte vi hem till Andreas och gjorde typ ingenting, åt middag och sen skulle vi egentligen på någon fest med Veronica och Marcus med det blev en myskväll istället! Idag skulle Andreas träffa Sara så ja var tvungen att hitta på något annat, så jag ringde Marcus och Veronica men dom var tvugna och städa och shit så jag åkte in till stan och träffade Emelie och Emelie och gjorde inte heller så mycket så jag åkte hem istället :p Sitter nu hemma och försöker planera min födelsedag och kollar massa guldbutiker, finns så jävlans mycket :) Men nu ska jag ringa lite sen säcka framför Beck, sedan sova, skola imorgon jöö -.-

älskar dig min plutt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0