Dålig uppdatering!

Ledsen för den återigen dåliga uppdateringen, nu får jag skärpa mig! Valborg var väl en helt okej kväll, grillade hos Benne men Benne, Andreas, Sandra, Jonathan, Jonathans kompis och Bennes pappa :) Sen drog vi vidare upp till Benne och Andreas tjejkompis, var där en stund sen ja det blev ingen direkt fartfylld kväll, men det blev ändå ganska sent.. För när vi kom hem till Benne sen då kanske klockan var runt ett eller aa, halv två kanske, sen skulle vi möta Lisa som var på väg och sedan kollade vi på hälsoresan, mycket trevligt :)

Ja, vad hände i Lördags, jo jag och Lisa låg och solade på Bennes studsmatta och killarna fick roa sig med att ja jag vet inte vad dom riktigt gjorde men dom höll på med bilen typ (: Sen begav vi oss till Skogås och handlade kött osv, sen fick vi skjuts av Bennes snälla pappa till Veronica där vi grillade och hade "treparsmiddag" det var jag & Andreas, Veronica & Marcus och Lisa & Benne, jätte mycig och trevlig kväll faktiskt!

Söndagen vaknade vi ganska lagom tid faktiskt, gick upp vid ett kanske. Åkte och träffade Christian & My och gick sedan till Chribba. Sen skulle grapparna dra och göra något, vet inte ritkigt vad. Så jag åkte och badade med Nicklas! :) Och träffade sedan Nicen och hela gänget! Sedan åkte vi in till stan, träffade Alex och Stoffe, vi ses väl om ett halvår killar! Sen åkte vi tillbaka eller ja vi åkte till Bandhagen och träffade Viktor, Bullen, Lillen, Lalo, Ludde, Pontus och hela paketet! Var faktiskt jätte kul med tanke på att jag inte träffat någon av dom på år&dar! Och nu, nu sitter jag hemma och bara gör ingenting! Skola imorgon, och ska verligen försöka bli bättre med uppdateringarna! :) Pyss på er!

Juste, VIKTIGT! Det är något fel med min mobil/dator så jag kan inte lägga in några bilder. Men det får bli lite gamla bilder så länge :)
 

Bilder är ifrån sommaren06, det är tre år sen nu gumman!

Kommentarer
Postat av: denice

ahah det får väl bli om ett halv år killar! haha, jovisst! åh gamla bilder, skicka alla nu :D

2009-05-03 @ 17:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0