En ida i sängen hela dagen

Vaknade för ca 13 minuter sen. Är helt död, vaknade imorse och ställde mig upp men nej det gick inte, höll på att ramla ihop, hade så fruktansvärt ont i huvudet.. Men nu börjar det bli lite smått bättre hade tänkt att gå över till konsum och köpa choklad! ;) Satt precis där nere med min sötaste lillasyster, allvarligt talat, det finns nog inte någon sötare bebis. Så fort man tittar på barnet så ler hon! :) Imorgon måste jag nästan gå till skolan, för jag kan inte missa mer än vad jag gör hela tiden.. Med tanke på att jag ligger efter lite här och där. Menmen det där fixar jag :) Men nu hade jag faktiskt tänkt att gå ner och duscha, och kanske basta, vem vet vad som händer ;) Pyss



Vårat "relax" rum :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0