Fredag

Usch, igår kom jag hem sent, och imorse blev jag väckt av min söta lillasyster klockan tio för att ta en förbannad spruta.. Den togs och nu kan jag knappt röra armen, hatar nålar, fy! Men nu ska jag snart duscha och göra mig iordning sen träffa min älskling! Sover hos honom ikväll och även imorgon, puss

Ibland saknar jag faktiskt fotbollen..
Högst upp till vänster: Björn, Gunilla, Lisa, Josefin, Magdalena, cissie, Hanna, Stephanie, Daniel, Bosse
Längst ner från vänser: Carolina, Lova, Carolina, Annéa, Alice, Ida, Amanda
Marken: Linnéa


Kommentarer
Postat av: Mie

Nålar är skitäckliga - med det var därför Mika fick väcka dig - för hon är inte skitäcklig...inte alltid iallafall. Natti natti. =))

2009-05-23 @ 23:47:14
URL: http://envanligblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0