Inte den roligaste kvällen kanske

Den trötta stakars ida ligger hemma helt död i sängen, men väldigt mysig ändå (: Idag har väl inte hänt sådär jätte mycket kanske.. Efter skolan åkte jag och träffade Sissie och sedan träffade vi Benne, Abbe, Lisa, Veronica & Marcus, satt och snackade lite skit bara. Sen kom min käre pojkvän och vi tittade förbi hos hans mormor, jätte gullig och snäll (: Sen åkte vi till Handen för att äta, och sedan till gården, sjöng singstar i säkert tre timmar,, Sen åkte jag hem och kom precis innanför dörren! Ska snart sova men jag tror jag tittar in imorgon innan jag drar in till stan! Kram på er alla björnar


Ett smile på det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0