Kärlek är inte bara en dans på rosor

Den känslan jag har kan jag inte beskriva, den är varken bra eller dålig. Skulle du visa lite mer hur mycket jag betyder för dig eller försöka få mig att förstå skulle allt bli så mycket lättare. Det kan kännas som om du ibland försöker undvika allt. När jag är med dig så känns det verkligen som att du är min, bara min. Men när jag sitter hemma vissa kvällar, kan tårarna bara rinna och rinna, utan att jag gråter.. Kan prata med helt vanlig röst men tårarna bara rinner och rinner, ska det vara så här? Det kan kännas lite som om allt är mitt fel samtidigt som jag vet att det egentligen kanske är bådas eller ditt.. Det är något båda måste jobba på. Jag vill verkligen det här, det vill jag! Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: patty

fint skrivet gumman

2009-05-07 @ 21:24:59
URL: http://candytrisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0