Lite komiskt

Nu ska ni få höra en lång historia kort om min låssas bror Vincent! Jag träffar honom ju inte speciellt ofta eftersom att ungejäveln bor hos sin mor. Menmen, för kanske en månad sen eller två fick jag veta att Emma och Gunnar i min parallelklass festat tillsammans med Vincent och kom in på vilken skola Emma och Gunnar gick i och bra minne som Vincent har så viste eller kom han ihåg att jag också gick i Högland. Sen började jag smsa med Vincent väldigt chockslagen, (haha) Men sen för kanske två veckor sen fick jag veta att Teo i min klass också festar tillsammans med Vincent OCH mina tjejkompisar från Spånga :o Är inte världen allt liten iallafall? :| Men denna historia vet jag inte om allt kasnke är rätt eller om jag glömt något för det är som sagt ord jag hört från olika håll :) Men jag tycker iallafall att det är lite kul (: Här får ni en liten söt bild på Vincent da man! :


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag har också vart hemma hos honom på fest :) (A)

2009-05-04 @ 16:39:41
URL: http://jullans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0