den gick rakt in i hjärtat på mig

Fel person

Ensam är stark?
Det är inte sant
Ensam är ensam
Ensam är svag

Ensam är ett ord
Ett så stort ord
Att det inte går att förstå
Innan man är Ensam

På riktigt Ensam

Man kan vara Ensam
Trots att ens omgivning
Är sprängfylld med vänner
Ensam djupt i själen

Man kan vara Ensam
När man är två
Med fel person
Outgrundligt Ensam

Jag skulle vilja säga
Att man är aldrig
Så Ensam
Som när man är
Just två med fel person

Jag har varit mycket ensam
Men aldrig så Ensam
Som nu
Nu när jag vet
Att jag är fel person....

Smärtan när jag förstår
Att jag är fel person
För alltid fel person
Visar mig vad Ensam verkligen betyder

Det är en insikt jag önskar jag inte hade...

Så jävla fin..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0