Halv friskdag

Idag gick jag till skolan, kände att det börjar gå mot sitt slut med den här förbaskade förkylningen :D Men iallafall, efter skolan åkte jag till min förra skola (höglandsskolan) och hälsade på lärarna, det avr så fasansfullt roligt må jag säga =) Sen skulle jag egenligen träffat ... men träffade istället Ramon med Emelie, vi fikade så smått på mc donken, smaskens, hoohohohohahaha! Kom hem för ett tag sen, och mina fötter är dyyyyyngblöta, mys! Tänkte kolla någon film eller något innan jag lägger mig under täcket mitt! Lägger även upp bilderna från idag imorgon för jag har inte riktigt ork till det just nu :D

Imorgonkväll spenderas kvällen med den här knasisen ((:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0