Fredagsmys

Började med att jag var i Handen med Emelie och träffade lite vänner :D Och även Ica snubben "har ni aldrig sett en praktikant förut eller" ? Så jävla söt, tog kort med honom :) Sedan begav jag mig till Denice och åt tacos. Sen åkte jag och min käre väl hem till mig och kollade gamla bilder på oss och hämtade även ett USB minne. Sen åkte vi tillbaka till Denice och kollade utröstningen i Idol, höll på att börja grina när Eddie hängde löst :O Menmen nu sitter jag här och laddar krafterna inför imorgon! Ser fram emot morgonkvällen. Har även köpt en ny klänning från Gina Tricot som jag tänkte ha på mig :) Pöösss. PS. Denice hälsar DS. ;)

Nicen och min älskling EDDDIE RAZZZZAZ!


Kommentarer
Postat av: bjv

vad händer ikv?:) visa klänningen

2009-10-24 @ 10:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0