osannolikt

Det blir mycket inlägg om den här människan. Men det är hon mer än värd. Den kontakt vi har den har fan inte en enda existerande människa. Du förstår mig oavsätt vad och du ställer upp oavsätt vad. Jag trodde du skulle bli sur/besviken på mig när jag berättade allt idag men istället gav du mig en klapp på axeln och sa att du själv vet hur det känns och att du själv varit med om det. Du och jag är så äckligt lika varandra att det nästan kan bli läskigt ibland. Vi har varit med om exakt samma problem, pratar likadant (enligt andra men inte oss själva) OCH vi ärabsolut alldeles för snälla :/ och det är just det som gör oss så svaga, svaga mot allt, vi vill inte såra något och vi vill framförallt inte säga nej till något! Men tillsammans, tillsammans har vi klarat av det här i 6 år nu och vi lär få kämpa ännu mer. Men det har jag faktiskt inte några problem med för med dig klarar jag allt och med dig lever jag ett lyckligt liv, det liv jag vill leva. Och dessutom kan jag inte komma på en enda sekund som jag någonsin kännt att jag vill bort från din närhet, dig tänker jag aldrig låta mig mista. Denice Thunberg - mied tårfyllda ögon och ett hjärta där ditt namn står inristat i vill jag tala om att utan dig är jag ingenting, det är du som förblir min bästavän

Ja.. Som ni ser så har jag och den här bruden gått genom ALLA tider, tillsammans


Kommentarer
Postat av: Anonym

bästavän, jag älskar dig mer än livet!

2009-09-01 @ 17:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0