Sommarresumé 2009

Herregud, en jäkla lång sommar känns det som.. var ska vi börja?

- Den 31a Maj Fyllde Andreas 18 och samtidigt
samma kväll förlovade vi oss.
- Den 9de Juni var det skolavslutning i Höglandsskolan,
en hemsk och jobbig dag, kommer sakna er alla!
- Den 10de Juni tog min syster studenten. Hon hade
mottagning som blev riktigt lyckad (tror jag)!
- Den 13 - 19de Juni bodde jag hos Andreas för att pappa åkte
 iväg med sin fru och mina småsyskon.
- Den 30de Juni Tog det slut mellan mig och Andreas, en jobbig tid!
- Den 27 - 30de Juli åkte jag, pappa och syster
till Göteborg, väldigt kul och mysigt!
- Den 31a Juli - 18de Augusti åkte jag och bästavän
 Denice till Italien, vill tillbaka!!!!!!!!!
- Den 20de Augusti var det skolstart i nya skolan John Bauer,
och jag trivs bättre än något!

Sen har jag ju självklart varit med mina vänner en jävla massa, en helt underbar sommar09!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0