kaaaoskväll

pappa ringer 19.10 och säger att jag måste komma hem för att neo glömt sin nalle hos mie och mika låg och sov och någon behövde passa neo. så jag beger mig hemåt och kommer hem 20.40, då är neo fortfarande vaken och ropar:
"idaida, jag vill hoppa i soffan.. "
aa okej jag hoppade i soffan en stund sen började jag i princip svettas (krafterna går när man leker med dessa barn) sen åkte pappa iväg och neo ville dans, hoppa, ringa aa fråga mig inte.. sen säger neo:
"jag vill åka rulle på brädan."
ja min tanke blev (?) sen kom vi fram till att det var att han ville åka sin rullstol på verandan, vem fattade inte det liksom? men då sa jag:
"nej jag tror pappa kommer bli sur på mig om jag låter dig åka rulle utomhus klockan 9 på en söndag." då säger neo:
"men han blir inte sur på mig va?"
då sa jag:
"nej men vi får göra det en annan dag".
då säger neo:
"men han blir ju sur på dig och då kan jag bara gömma mig."
då sa jag:
"neo du ska sova när pappa kommer hem och du kommer bli pigg om du ska ut."
då säger han:
"men jag kan blunda ikväll och sova, jag loooooooooovar.
då säger jag:
"okej ring pappa och fråga."
neo ringde pappa och frågade:
"kommer du bli sur på ida?"
pappa blev tyst och förstod inte riktigt vad han menade. sen säger neo:
"får jag åka rulle på bräda?"
då säger pappa:
"nej inte idag neo."
neo sa hejdå och la på. sen säger neo att han vill ringa nicen och fråga. så neo ringde nicen och sa:
"får jag åka rulle på bräda?"
nicen reagerade precis som jag och pappa, sen förklarar han att det är rullstol på verandan men då säger nicen:
"är det inte lite sent för det?"
då säger neo:
"varför de sent?"
nicen pratade bort det. och tillslut säger neo:
"jag saknar dig. hejdå."
nicen säger:
"jag saknar dig också neo"
och neo slutar med:
"jag älskar dig."
förstår ni hur mycket jag älskar detta lilla liv? man kan inte motstå honom. jag bara älskar honom!
sen vill jag även tala om att jag älskar denna lilla filur

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vilken underbar lillebror jag har!!<3

2010-04-18 @ 22:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0