lovet

Nu har jag haft ett deckmode ett bra tag, skööönt! hur fan ska jag kunna sova inatt? jaja, det är ett annat problem! Imorgon ska jag antingen träffa jocke, vilket jag inte tror blir av med tanke på att han är sjuk annats ska vi träffa niclas och krina, :) men ni ska få se hur mitt lov kommer se ut på ett ungefär :

Söndag: Träffa Jocke eller Nicen, Krina&Niclas.
Måndag: Träffa Nicen, Alex, Stoffe, Max och Marcus.
Tisdag: Jobba.
Onsdag: Antingen fest hos Joakim eller annars med Alex&co förhoppningsvist.
Torsdag: Jobba.
Fredag: Jobba, sedan lokalfest i kungsängen.
Lördag: Fest eller något (?)
Söndag: SOVA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vems lokal i kungsan ??

2010-04-04 @ 18:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0