snyft

imorse när jag vakande ville jag bara begrava mig själv. jag mådde illa och huvudet höll på att sprängas. jag stannade hemma men sen vid 10 tiden ringde shefen och bad mig komma och prata och lite sådär så jag tog en till epren och begav mig in mot stan. det var så fint väder att jag sket fullkomligt i huvudverkan, dock var den inte lika illa som på morgonen men iallafall. träffade på nicen i stan och vi gick och kollade lite sommarkläder, wooooooooow vad mycket fint må jag säga :) sen åkte vi iallafall hem, började verka i huvudet litegranna.. :( men nu sitter jag här helt ensam, nicen gick precis. funderar på att sova en stund. mamma är och tränar karate så hon kommer inte förän vid 9 :( jaja, skriver sen. pussssssss

italien08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0