svar

inte många frågor men svarar på dom jag fått nu iallafall.

1. är du kär?
- nej det är jag inte
2. tänker du fortfarande på jonatan?
- varje dag
3. vad ska du göra i sommar?
- först denice landställe, sedan gran canaria i en vecka och slutet av sommaren italien i en månad.
4. kan du lägga upp dsagens outfit?
- alltså det är inte riktigt min grej men jag ska försöka ta tid till det
5. har du lösnaglar/förlängning eller är det dina egna riktiga? om det är dina, hur får du dom så långa och framförallt så fina?
- det är mina egna naglar :p jag sköter dom, morgon som kväll. mina naglar ärviktiga för mig, plus att jag aldrig bitit på dom, och går dina av eller liknande finns det medel som förstärker osv.
6. vilka länder har du varit i?
- oj, italien, grekland, spanien, turkiet, holland, danmark, finland, thailand, kroatien, österike, sverige, sen vet jag inte exakt om det är några fler, känner på mig det men har dom inte i huvudet isåfall :)
7. varför tycker du så mycket om italien?
- jag har släkt där och jag älskar italienare.
8. hur lång är du?
 164 cm
9. varför tycker du om klackskor så mycket?
- haha jadu, det har jag inte en aning om. jag bara älskar det. tycker det är fint och skönt att gå i.
10. är dina föräldrar snälla/unga?
- mina föräldra världens bästa och mamma är 46 (tror jag) och pappa är 40.
11. trivs du med dina närmsta vänner?
- absolut, finns inga bättre.
12. vill du ha pojkvän?
- jag vill men det kommer när det kommer.
13. är du rik?
- haha, nej det vill jag inte påstå
14. vart bor du?
- bromma med pappa och hammarby sjöstad med mamma
15. hur har du råd med alla dessa skor?
- hur? konstig fråga.. jag tänker inte så mycket på det, men där ju inte så att jag köper 30 samtidigt men ka nske 2-3 stycken 
16. är du bortskämd?
- jag får det jag behöver, så jag klarar mig. jag får absolut inte allt jag pekar på
17. vart bor din syster?
- hudiksvall
18. vad heter din mamma och pappa?
- carina och nicklas
19. vilka är dina tre verkligen bästavänner?
- denice, emelie och bianca
20. när var du tillsammans med sam andersson?
SAM? tror jag aldrig skrivit om honom i bloggen då kommer frågan hur det visste om mig och sam. men vi var iallafall tillsammans sommaren 2007, småttingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0