tecken på mycket fritid

Jag har insett att: kärlek existerar.
Jag har lärt mig: av alla mina misstag.
Jag lyssnar på: Bianca, Emelie och Denice.
Jag pratar: hehe, *aldrig.
Jag tycker om: mina vänner.
Jag avskyr när folk: ljuger och går bakom ryggen på mig/andra.
Mina första vänner var: Maria och Alice.
Bästa tiden i mitt liv var: sommarsen 2008 & 2009.
När jag borstar tänderna: haha, jadu..
När jag lagar mat: lagar jag inte mat.
Jag är rädd för: mörker, äckliga kryp och ensamhet.
Den värsta känslan är: när någon tycker illa om mig eller är sur/arg/ledsen på mig.
Den bästa känslan är: att älska någon och vara glad.
Jag är bäst på: att skratta och sprida glädje :).
Jag är sämst på: geografi.......
Om jag var ett djur skulle jag vara: en tiger.
Jag kommer alltid att vara: mig själv.
Det finaste som finns är: mina vänner.
I sommar: ska jag till italien med bästa vän.
Sist jag verkligen grät var: helgen då jag och Bianca var i haninge på fest.
Jag kan: skratta tills jag gråter.
Jag kan inte: döda.
När jag vill tänka gör jag: bra fråga..
Min mobiltelefon är: ny.
När jag vaknar: vill jag sova.
Ikväll ska jag: sleepa.
Imorgon kommer jag: gå till skolan och sedan ha döööötråkigt pga jobb lördagmorgon..
Jag vill verkligen: till italien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0