tjo

hali halå! idag är jag på bra humör :) efter skolan åkte jag, milka och emelie hem till mig och gjorde chailatte och gick och köpte cola, och chips och sånt, riktiga tjockisar! menmen sen gick vi och satte oss på tårtan och ahha så hände en sak,vi tappade lite chips och blev överfallna av äckliga fiskmåsar, fy varför finns ens dom djuren? menmen då bytte vi plats osv osv haha fåglarna kom och fåglarna gick osv, sen tog vi även massa bilder men dom kommer imorgon för har ingen sladd här hemma. nu ska jag villa lite och sedan får jag se vart kvällen tar mig. hihi! puss

gammal bild på syster och mig. hahaa så jävla snygga

Kommentarer
Postat av: Emilia

MEN FYFAN!

2010-04-14 @ 21:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0