hejochhå

Skulle egentligen åkt till mamma idag men så blev det inte för kom på att datorn var hos pappa - typiskt! menmen, sitter här iallafall - ensam. pappa, neo och mika har lämnat mig och blev ensam inatt buuhu :( jag önskar jag hade mitt livs kärlek bredvid mig - varje natt. men jag orkar inte kämpa mer för någon kille. usch. jag lever mitt liv istället, man lever ju bara en gång :) jaja,. i fredags var jag iallafall hos erica, det var jätte roligt, träffade en massa som går i min skola som jag aldrig sett förut, jätte snälla killar & tjejer :) igår skulle vi på en lokalfest men det var det tråkigaste ställe jag någonsin varit på så vi drog till vendelsö istället och vände.. failkväll så det bara skrek om det. menmen, imorgon är det nya tag - skolan börjar igen, yeey
Finns det något sötare?



Kommentarer
Postat av: Emilia

Snuttan va söt hon är!

2010-04-12 @ 19:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0