Jag bara måste

Du är så himla bra. Detta är mitt ex, mitt underbara ex. en människa min familj älskar och även alla mina vänner. För mig är han inte bara ett ex, för det första är han den ända pojkvän jag haft som jag aldrig bråkat med eller ogillat på något sätt. Han är absolut mycket mer än bara ett ex, han är min bästavän och jag VET att hur mycket vi än försöker förtränga det så kommer vi alltid älska varandra, inte som mer än vänner men älska varandra, och sånt är jätte viktigt för mig. Den här killen är en människa jag aldrig skulle svika eller på något sätt såra. Du är min bästavän Hannes, och jag kommer alltid att stå vid din sida, det vet du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0