den där kärleken..

nu vill jag att alla ska veta att fan, kärlek är inte alls lätt. jag har inbillat mig om att jag är kär eller att jag verkligen behöver en pojkvän, men det är egentligen inte så och det är verkligen inte så lätt. jag har förstått nu, lite sent kanske att när man väl letar eller vill ha pojkvän, det är då man egentligen är så himla kär i kärleken, så fort en kille säger "du är söt, kan vi inte ses" då betyder inte det att han är kär i en, men det är så att det kan slinka i hjärnan ibland.

jag har insett att jag ska vara singel, jag ska vara singel till den dagen jag absolut hatar en person så mycket att han börjar älska mig, behandla mig som en gud. det brukar faktiskt vara så, den man tycker minst om, är den man alltid blir som lyckligast med i slut ändan. jag nöjer mig med mina vänner. jag mår som bäst med dom

sen vill jag även tala om att ingen och jag menar ingen kommer någonsin att ersätta min bästa vän Denice, hur mycket du än försöker - du kan inte ens mätas med henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0