Måndag.. igen

I fredags gjorde jag som sagt något hemligt, och det förblir hemligt, men trevligt var det iallafall, tack!

Lördagen blev inte som bestämt. Fredrik Ö är totaly ur my mine, så han var ej med. Jag och Bianca åt hemlagadpizza hos mig först och sen började vi fundera på vad vi skulle hitta på sen plingade det i telefonen och Oskar våran Oskar berättade att han skulle till Vällingby, och det var ju inte så fasansfulls långt jöö :) Så vi begav oss dit, var inte framme på festen förän kanske halv 11. Men som sagt så tog det kanske tre år för Oskar och Nicklas att komma dit med tanke på att det var i st eriksplan och var tvungen att ta ersättningsbuss. Menmen vi var där ett tag, lyssnade på la bomba (självfallet) och en massa andra "töntiga" låten så alla som var där trök in sig i köket förutom jag, oskar, nicklas, bianca och två andra tjejer så hör vi en kommentar från köket "jävla bolibompamusik" hahahha, jag dör!

Menmen, igår åkte jag och Bianca med pappatill våran lägenhet som vi flyttar till på fredag, yääy. Jätte fin var den och vet ni? Jag som alltid trott att det ligger i Sumpan, men Sumpan är andra sidan ån. Vi ska tydligen flytta till Bromma - igen. Flyttar från Bromma med mamma och till Bromma med pappa. Herregud, därifrån kommer man aldrig! Menmen, fint var det iallafall!

Sen åkte jag och Bianca hem till Bianca. Vi kollade på dead silince eller hur det stavas ch åt god middag. Sen sov vi som stockar. Imorse får jag ett sms av Denice där det står att man inte kommer någonstans(?) Ja.. Allt är ju inställt, otoligt jävla kul! Menmen Jag vandrade iallafall till Nicen och åt frullebulle. Sen tänkte vi att vi kanske bör göra något vettigt eftersom att vi inte kom till skolan så vi gick till älvsjömässan eftersom att det är UF mässa idag och imorgon men det visade sig att det började klockan 6 i ikväll, haha vi var där 9..

Vi gick tillbaka iallafall, kollade precis på Morgan Pålsson, hahaha så jävla bra. Mensverk att jag vill gräva ner mig. Men nu ska vi kolla det regar köttbullar. En bibel för den som orkar läsa, take care! / I


Mange och Maria Thunberg - min andra familj, jag älskar er "mamma&pappa"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0