MATTTTTTTE JÄVLA PROV

Vet ni vad? Jag hatar prov. Prov gör att man känner sig pressad, stressad och hela kroppen svettas. Vafan man lär sig bättre på att bara vara med på lektionerna. Nu har jag som sagt prov imorgon och jag har pluggat och pluggat igår och iförrgår och idag och alla dagar på jorden.. Jag känner att jag kan vissa grejer men är fortfarande osäker på mycket, det är just det här med ekvationer, så jäkla mycket att hålla reda på x hit och ö dit åhhh! Jag hoppas detta går bra annars vet jag inte vart jag tar vägen, men med lite tur kanske allt går suuuuperduuuper liksom! wowowo! Men åter igen, jag HATAR prov!

Jag just nu, pluggpluggplugg och plugg. Sliten tjej alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0