sliten helg.. nu ska jag sova hela lovet

Fredags var jag och Binci i kungsängen med Oskar och gänget, sov sen hos mig. Träffade Ladan en stund innan sovdags och mötte även Blomman :) Sedan på dagen igår åkte jag till Jakan och träffade Daniel, Pontus, Oliver, Macko och Nicklas, det var trevligt, vi spelade tv spel eller något. Efter det åkte jag till Denice och åt middag och sådär, vi småfirade Pontus lite :) Sen bestämde vi oss för att egentligen åka till Viksjö där Oskar och dom fixat ihop något jag vet inte, men så blev det inte, missade tåget så skule varit där klockan 11 ifall vi skulle åkt dit så vi åkte istället till Max Wallin i Jakan, det var ett helvete att hitta men när vi väl kom fram så var Tias, Magic, Macko, Nicklas, Elias och Max där ihihih, jätte gölliga killar. Sen kom en massa tjejer, och vi dansade och hde kul hela kvällen :) Sen kom vi hem väldigt sent och slocknade direkt.. Vaknade halv 3 och väntar på pappa som ska hämta mig snart :) Bloggar med ikväll. puss alla älskade läsare!










Tack mina kära vänner <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0