you were my best friend

Fick en kommentar några inlägg ner:
saknar inte du sanna ingwall?
ja menar ni var ju med varandra hela tiden...
vad hände?


Jag saknar Sanna, jätte mycket! Jag och Sanna var mycket mycket nära vänner, vi gick i samma klass och hon kunde mig utan och innan. Jag stod även hennes familj nära. Jag saknar mycket vi hade och gjorde tillsammans och tycker att det var riktigt tråkigt att det blev som det blev. Vad som hände tänker jag inte skriva ut i bloggen. Vi har pratat om det och vi är inte längre ovänner. Vi umgås inte som vi gjorde förut, men vi kan ju prata med varandra, sen går vi också olika gymnasium så.. Tråkigt är det. Jag saknar dig






















 

 

Som ni ser.. Det här är bara 1/100 bilder

Kommentarer
Postat av: Anonym

You were my best friend*

2010-02-18 @ 17:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0