Årsresumé för 2009 (bättre sent än aldrig)

- Året började med nyår hos Raul. Blev en lyckad nyår, 24 killar 4 tjejer, i love it! ;)

- Sedan fyllde jag 16 år den 22 Mars, firades med Andreas och familj!

- I April (kommer inte ihåg datum) åkte jag till Italien med Moster och kusin i en vecka!

- I Maj fyllde Andreas 18 den 31, firades tillsammans med Jocke som fyllde år samma dag!

- Sedan var det midsommar, firades med Andreas familj och vänner!

- Den sista Juni gjorde jag och Andreas slut.

- Fyra dagar senasre - 2-3 juli åkte jag och Denice på kryssning! Fan vad kul det var!

- Den 28de Juli åkte jag och Denice till Italien till den 18de Augusti.

- När vi kom hem så blev jag tillsammans med Andreas igen men som tog slut igen efter en månad.

- Sen började jag gymnasiet, tjoooho stormtrivs faktiskt, en massa nya vänner och allt :)

- Sedan var det hajken i skolan, när vi skulle lära känna varandra , en mycket trevlig men hemsk utflygt!

- Den 18de December var de julavslutning samt min systers födelsedag.

- Den 19de December var julfesten som Andreas, Martin och Rasmus arrangerade. En lyckad fest men gjordde dock illa foten.

- Julafton spenderades tillsammans med mor, far och syster.

- Annandagjul var jag hos mormor med syster, mor, moster och bertil såklart! :D

- Sedan årets höjdpunkt : Nyårsafton! Den började med Jesper och co.

- Och slutade i Jakan med the old school!



- Pojkvänner under året:
Andreas Lindqvist

- Misstag under året:
Tog tillbaka Andreas

- Vänner jag förlorat under året:
Som sagt så har gud tagit 5 stycken ifrån mig, men levande vänner har jag inte förlorat.

- Nya vänner jag fått undr året:
Oj, en massa nya!

Tack för ett underbart år allesammans, nu hoppas vi på ett lika bra år igen, om inte bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0