booooring

TELE INFO;
Vad står det i ditt senast mottagna SMS?: "Ring när du åker då:)"
Vad tycker du om person nummer 6 på din kontaktlista?: En söt liten tös!
Har du kysst nummer 11?: HAHAH aldrig på världskartan! KRÄÄÄK!
När träffade du person nummer 26 senast och vem är det?: Alex Neimert och det var på jullovet :)
Vem pratade du senast med i telefonen? Marcus Ewertsson
Vad står det i SMS nummer 3 i de meddelanden du skickat?: "Ni gör som ni vill. Jag ringer när jag är påväg hem"
Vad visar bild nummer 5 i ditt bildgalleri?: En bild från julfesten på mig, david och några andra.
Är bild nummer 10 en bild på någon du älskar? Ja, min bästa vän
Vem är person nummer 31 på din kontaktlista och hur känner du honom/henne? Andreas Cargel. JAg känner honom genom Denice tror jag! Eller det var så jag träffade honom iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0