Lite försent men låssas som att det fortfarande är 2009 när du läser ;)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja det finns alltid något!  
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Haha nej
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej
4. Dog någon som stod dig nära?
Ja
5. Vilka länder besökte du?
Italien & Finland
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Pojkvän
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
4de September.
8. Vad var din största framgång 2009?
Fattar inte frågan (?)
9. Största misstaget?
Tog tillbaka en idiot vid namn Andreas Lindqvist efter otrohet
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, alltid skadad men aldrig sjuk
11. Bästa köpet?
klackskor från Bianco och klackskor från Belle
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Skor
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min bösta vän
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
I got a feeling, sexy bitch, sex on fire och massa mer
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, har lärt mig att man bara lever en gång, ta vara på det du har! Carpe diem
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Hört av mig till en viss person
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Slösat bort tid på Andreas Lindqvist
18. Hur tillbringade du julen?
Mamma, pappa, syster!
19. Blev du kär i år?
Ja, tyvärr, i helt fel person!
20. Favoritprogram på TV?
DH, mammas pojkar, idol och fler! 
21. Bästa boken du läste i år?
Har läst en i hela mitt liv, en hel! Den läste jag iår och den heter 14 år tll salu
22. Största musikaliska upptäckten?
David Guetta
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
LG touch + pengar
25. Något du önskade dig men inte fick?
En trogen pojkvän
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? 
Umgicks med min dåvarande idot till pojkvän, Andreas Lindqvist och min familj och sov sedan hos Andreas. TYVÄRR 
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Aaa, att ha gjort slut med Andreas innan året började
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Catwoman! ;)
29. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Brad Pitt, no matter what
31. Vem saknade du?
Jag saknar alla mina vänner som gud tagit ifrån mig.. Men mest av allt våran älskade Jonatan :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha oj vad man inte är över sitt ex, han måste ju njuta när han ser att hans namn gör dig arg. get over him..

2010-01-07 @ 16:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0