Ni alla ska veta att jag har det inte så lätt som ni tror

Mitt liv är inte en dans på röda rosor som de flesta kommenterat men som jag inte godkännt. Jag har det inte alltid lika lätt, vi alla har det jobbigt. Men det jag stör mig mest på det är varför allt man tror är bra, är dåligt i andras ögon. Livet leker som man brukar säga och det måste jag faktiskt säga att det fan är sant. Gud har tagit fem av mina vänner under 2009, vilket svider men för det måste jag leva vidare. Samtidigt har man riktigt vänner som aldrig skulle svika en, vänner som står vid en sida när man är ledsen, arg, sårad, glad och lycklig! Sånna vänner har man inte många av, så var rädd om det du har. Det jag vill få fram är att det är en person som jag har en enormt stor tillit till som fått mig att förstå att man inte ska deppa ihop för något! Och att vi alla är värda en andra chans, tack! Carpe Diem mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0