Tråkigt i skolan

FÖRSTA
Riktiga förälskelse:
Hannes
Begravning: Farfar tror jag
Piercing/tatuering: Öronen

SENASTE PERSON SOM

Sov i din säng: Jag
Såg dig gråta: Denice
Fick dig att gråta: Jonatan
Du gick på bio med: Emelie, Crisse och Marcus
Du gick på stan med: Kommer inte ihåg
Skällde på dig: Jag vet faktiskt inte
Skickade ett e-mail till dig: Facebook

HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det? Ja
Bråkat med ditt husdjur? Haha?
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? Nej

DE SENASTE 72 TIMMARNA HAR JAG
Gråtit: Ja
Köpt någonting: Kexchoklad och cola
Varit sjuk: Nej
Sjungit: Ja
Sagt "jag älskar dig": Ja
Velat säga till några att du älskar dem: Förmodligen eftersom jag sagt det
Träffat någon ny person: Ja
Saknat någon: Ja
Kramat någon: Ja
Kysst någon: Ja

Kommentarer
Postat av: Emilia

Gammelfarmors begravning var din första du var 5 år :)

2010-01-22 @ 20:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0