bloggjävel

bloggen ville inte hänga med i svängarna idag, hemskt ledsen för det! men nu funkar allt som det sak igen =) kom precis hem från jobbet, eller aa träffade oskar och niklas en stund i stan och tog det lugnt. men nu är jag hemma och vet ni vad? :( jag gjorde illa mig på jobbet idag.. inte okej! och tänker INTE säga hur eller vart på mig som jag gjorde illa mig. menmen nu hade jag tänkt att sova faktiskt, imorgon är det skönt, sak till stan med bäzrtis och sen jobba, börjar 4  WOOOOOOOOOOOW! menmen, natti

haha var bara tvungen, vet ni vad vdetta är? hahahha igår när pappa kom hem med lillebror occh lillasyster från en picknick med dagis så ser jag först min lillasyster som ser ut som en hipphioppare, men närr hon vänder sig om såg jag detta (?) haha de hade tydligen varit troll.. hah dagens småbarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0