hejdå

herregud vilken dålig uppdatering, jätte ledsen för det! men i torsdags firade jag min mor. och sedan åkte vi till haninge. i fredags firade jag mamma igen och efter det åkte vi till tyresö, skulle egentligen på fem kamp i älvsjö men blev för sent för det. men kvälleen blev heller inte jätte sen, kom hem vid kanske två, eller aa hem till emelie :p igår var vi och kollade på elin (denice kusin) som sjöng i kungstädgården , hon var så duktig så :) efter det åkte vi till kungsängen och träffa oskar och co, blev inte sent där heller eftersom jag jobbade idag. och fyfan vad trött jag är. menmen, ska nog sova snart, ska till skärgården med klassen imorgon. sweetwell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0