I've got to move on and be who I am

det är aldrig lätt, alltid är det något och det får vi levande varelser acceptera för det finns faktiskt inte alls mycket att göra åt det - ingenting egentligen. men man kan göra saker och ting lättare för än, jag gör det genom att gå vidare. jag har förlorat vänner, pojkvänner och annat men jag har väl överlevt för det? man måste alltid gå vidare och bli den man var. du kan inte haka upp dig på en person och sen när den försvinner så har du ingen. det är svårt det där. men när man får pojkvän/bästavän så blir det så att man stänger andra ute och om det händer något mellan dig och din pojkvän/bästavän, passar dom andra. det funkar inte så, jag tänker aldrig gå på det där igen oavsätt hur mycket jag själv vet att jag kommer göra det så vill jag det inte. vänner tas inte i andra hand, vänner är det finaste och värdefullaste man har. jag är så rädd just nu, så himla rädd och det vet du. jag älskar dig och det kommer jag alltid att göra men jag vill inte att det ska bli såhär. :'( du tycker det är jobbigt och det är därfär jag finns här. för att hjälpa det i det jobbiga. men jag tycker inte om att du hör av dig när det är jobbigt mellan er och annars är jag som luft. för jag vill inte vara en psykolog, jag hjälper gärna till men vill vara din vän också :/ allt det här har gått över styr. du har ditt liv nu och jag har mitt, vill du ha mitt stöd vet du att du har det men du vet vad jag tycker. du bad mig också att inte nämna ditt namn så det ska jag inte göra. men du vet att jag älskar dig och du vet vart du har mig.

Kommentarer
Postat av: elin

jag älskar dig och det kommer jag alltid att göra. när "den" förstår kommer "den" ångra sig.. så det gör ont, det vet du med

2010-06-03 @ 01:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0