jajävlar

du känner inte mig, du har aldrig pratat med mig, du har aldrig sett mig i verkligheten - hur fan kan du sitta och säga att allt jag säger är bullshit? det roliga med dig är att du verkligen bryr dig, vad är du orolig för? du skriver ju att han älskar dig så fruktansvärt äckligt mycket och du honom så varför är du då rädd att jag ska ta honom? dubbelmoral kallas det lillevän. men nu skiter jag fullkomligt i det här. jag har pratat med mathias och vi kommer alltid vara vänner oavsätt vad. så att alla vet! :) ihihihihihiih fnizzzz*


jaja, nog med detta jävla skrattretande drama. jag har jobbat, duktiga jag! inget matteprov för mig inte, jag var godkänd :) ihihihi. är också hos mamma om det var någon som brydde sig, hähä och vet ni?!?!?!?! ska inte jobba förän på söndag :D:D lyckligtjej.se!!!!!! menmen, nu ska jag kolla nyheter, hej!

Kommentarer
Postat av: Therese

Det var inte ens dig jag skrev om ? :P chilla :P <3

2010-06-02 @ 12:47:45
URL: http://thatmakesme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0