just you baby

det gick fort. inte jätte fort, jag hann tänka och känna efter. som jag sagt tidigare - den bästa kärleken är när man inte har någon förklaring överhuvudtaget och det är precis det jag inte har. du kom in i mitt liv när jag som minst trodde på kärlek, och fick mig att verkligen tro på det igen. du behandlar mig som en prinsessa, som en person som faktiskt älskar mig. jag förstår det inte själv, men det är faktiskt verklighet. jag vet inte riktigt vad jag ska säga. men det är nog för bra det här. allting. ibland kan jag se mig själv i en bubbla eller jag kanske ska säga att jag såg mig som det - men inte längre. nu har jag dig och du behandlar mig rätt, så jävla rätt. jag mår så bra, så jävla bra. tack för att du finns älskling! jag hoppas det här är som det känns - riktigt bra! love y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0