midsommar och annat trams

jajajajjaja jag vet dålig uppdatering, blir så ibland häähäh. menmen midsommar började hos denice kusiner med släkt det var skoj =) sen begav vi oss hem till denice för att byta om och fixa oss lite mer, sen åkte vi till kungsängen där lokalen stod betald och redo för partaj men partajet blev inte direkt något partaj partajet var i älvsjö. så vi åkte hela vägen till rikard och påvägen dit, gissa vad vi gjorde då? vi glömde bort världen och att denice abonnemang faktiskt batalas för en gång i månaden. så vi ringde en masssa italienare, ihihih =) det vr skoj så det gick fort att ta oss till älvsjö, när vi väl kom dit var det trevlit tycker jag, vi satt väl mesta tiden och pratade blajja med basse och bertan, men det är alltid lika trevligt, hihih :) menmen, jobbat idag och lika så imoron, skit kul, ellerhur? jaja, nu ska jag se någon film (?) eller jag och denice. men vi hörs imrogon, ska till mammi då. korvv!

vad tycker ni? våra midsommar outfits =) näärå

världens bäst sällskap!

världens bästa maria (mamma mia)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0