(y)

hello! kom precis hem. var på fjäderholmarna idag med klassen, det var mys! men skulle underlättat med lite finare väder menmen :) efter det mötte jag upp nicen med jocke i kungstädgården, där hittade jag och jocke två jääääääätte stora ballonger som vi fick med oss, men när jag burit och kångtat på skiten ända från kungsan till jakan och sen hem på tåg och bussar tror ni inte att när jag PRECIS kom fram till min överlyckliga lillebror... tror ni inte den bara flyger iväg? :( så det fick bli att trösa lillplutten med att gå och leka i parken =) sen gick vi hem och här sitter jag nu, trött som ett djur!!!!!!!!!!!!
min älskade vän och jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ida jag älskar dig.

2010-06-07 @ 19:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0