En gång om dagen, får jag ont i magen

Skit jobbig dag, fyfan! Jag är inte glad idag, jag är helt sluuut! Pappa håller på att koppla in en massa blajja nu, (tvn) höhö. Men ja vad ska man göra. Precis målat naglarna, fintfint! Försöker kämpa för något som går sådär, haha men vad ska jag göra? Tänker sluta med det nu, vart leder det liksom? Absolut ingenstant, trött på skiten.

Jag har bestämt mig för att inte bry mig om dig något mer, jag har gjort det jag kan, det du säger är att jag sårat dig, men hur? Du sårade mig många gånger förut du med och jag har gett dig tre chanser så kommer du och säger att jag inte ska be om en andra. Orättvist! Så snälla jag orkar inte mer. Ta kontakt när du har lust, du vet vart du har mig. Take care!

Imorgon får jag se, kanske ska träffa Fredrik, vilket jag är väldigt tveksam på annars så vet jag inte riktigt, träna eller något tror jag. Juste, denna låt lyssnar jag på dagligen påvägen hem från skola/jobb, det är då jag tänker på dig.
En gång om dagen, får jag ont i magen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0