jävla väder

ska börja med något nytt! Alla klagar hela tiden på att jag knappt kan något eller är så dålig på ord så nu ska jag börja med dagens ord, ett nytt ord eller ordspråk eller något så skriver jag också vad det betyder :) Så idag blir det impulsköp = ett köp man bara köper för att köpa! Eller något :D hahah jag köper bara, varför kunna ord på köpen (?) Menmen idag har jag och nicen städat pappas förra tillfälliga lägenhet på kungsholmen, gick jätte bra, och nu har man lite extra money i fickan, yääy! Kom precis hem och är helt slut idag med. Funderar på att sova tidigt idag, vad tycker ni? Ja juste jag köpte en hög tjol, nagellack, sneakers och solpuder! kjamisar

finns inga bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0