kaos kväll

hahaha, what a night! Vart ska jag börja ahahha? Orkar faktiskt inte ritkgit berätta men jag gör det iallafall, yeyy! Det började med att vi egentligen skulle på fest vid vasastan men det sprack så vi drog istället till Jakan, till Max. Jätte kul att träffa alla faktiskt men det är väl en typisk klysha att allt bra blir dåligt? Bianca tappar sin mobil, det blir kaos, vi avr tvungda att dra men Bianca ville inte gå utan sin mobil. Alla trodde att Bianca anklagade dom för att någon av dom tagit mobilen men det gjorde hon inte, vi skrek och vi letade, skrek och letade osv osv. Sen skulle vi gå och då hittade alex mobilen på bordet, allt avr frid och fröjd, yeey! Sen skulel vi ta taxi till Jakan och råkade ge dubblat med pengar, vilket jag kom på lååååångt efteråt. När vi kom till Sumpan tog vi ytterligare en taxi som var dock lite billigare, ahahahah gick på en 50 lapp ;D höhöhöh Bianca har ont, hon ramlade aaa kanske 0459823 gånger, ganska halt ute, eller vad tycker ni? Jaja nu är jag trött. tjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0