look and learn

Okej.. Gårdagen blev som sagt inte som vi tänkt oss. Vi började med att se melodifestivalen hos mig, jag och Denice. Sen åkte vi och mötte upp Erica för att ta oss till Kungsängen och chillade med Jocke och några sen åkte vi vidare till Svedmyra och var med Oliver, Erik och Sebbe och några. Men som sagt, så orkade vi verkligen inte vara där så efter en halvtimme åkte vi till Sumpan och träffade Andreas och några. TrevligtTrevligt, men det blev för för sent! Idag har jag åkt bil med pappa och det var trevligt, sen hämtade vi upp Neo och Mika och åkte sedan hem för att börja packa upp nya fina lägenheten :) Neo älskar den! Pjuuuh.. Har iallafall gjort klart mitt rum nu förutom små saker som att koppla in massa ljud och sätta upp lampa och sånt men det får dady fixa. Tar kort på mitt färdiga rum imorgon :) Nu blev det en lång bibel igen, haha menmen. Ligger i sängen och bör sova, praktik imorgon klockan 9, ska bli kul faktiskt! hihi!

Förstår inte hur jag lyckas bli så jävla snygg på alla dessa glajj-bilder?! hah

Haha, låten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0