Min älskade lillebror

Jag älskar dig Neo, för 4 år och två månader sen fick jag ett samtal om att min första lillebror var född. Jag skakade och blev så jävla glad men efter några sekunder slog det mig att han inte skulle komma förän om tre månader. Du kämpade och kämpade och vi alla kämpade med dig, du överlevde och lever än idag. Jag är så himla jävla glad över det. Skulle du inte leva skulle jag gå under Neo, du är den sötaste, bästaste ungen på denna jord. Satt och bara tittade på dig idag, fick tårar i ögonen - glädjetårar. Kan inte fatta att just du är min lillebror!

Jag, pappa, Mika och Neo satt i bilen när Neo frågar:
"Pappa, vart är farmor"
Då kollade pappa på mig och svarade till Neo:
"I himlen gubben"
Då var det tyst en stund sen frågade Neo:
"Vad är himlen?"
Då svarade pappa:
"Det är dit man kommer när man dör"
Neo blev tyst..
 Jag älskar dig Neo, så jävla mycket!


 Kan ni bara kolla på honom, han är världens bästa, han är min lillebror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0