älskade ni



Mamma och pappa, mina fina föräldrar.
Jag vet att jag inte är den bästa dottern alla dagar, och ni är inte heller alltid dom bästa föräldrarna, ingen i hela världen kan bara perfekt. Men jag vet att jag gjort mycket fel under min barndom och det har även ni. Men vet ni vad? Jag är så himla glad för jag är eran dotter, ni anar inte. Utan er skulle jag aldrig vara den jag är idag vilket jag är så himla glad för att jag är. Ni finns för mig när det gäller precis vadsomhelst, ni kan inte alltid hjälpa men ni kan lyssna! Jag älskar er, mer än någonsin. Och såklart min älskade syster, vad vore jag utan dig? Du är den som jag litar på mest i hela världen. Och Mikis och Neo, i love you pluttisar!

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0