Nothing compares to you

Jag vill inte höra av mig, jag vill inte vara på dig som ett plåster, det vet du.
Men snälla du måste förstå att jag inte kan lösa det här på egen hand.
Vi måste hjälpas åt. Skulle jag bara få träffa dig och prata skulle allt kännas bättre.
Kan inte sluta kolla på bilder.. jag trodde tårar kunde ta slut men det gör dom inte.
Fan alltså, jag vet inte vad jag mer ska göra nu. Snälla ge mig bara en andra chans.
Skulle jag få den, skulle jag tagit hand om den som om det vore mitt liv. SnällaSnälla
Jag saknar dig. Eller ska jag säga: Jag längtar efter dig?


Kommentarer
Postat av: e

Hur lever du egentligen? Först har han förstört ditt liv el vad du har skrivit och nu vill du ha tillbaka han? :s

2010-03-10 @ 13:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0