Ogge in the haaaaaaaus

CHAAAAACHOOOOOO! Sitter mee ida ochh myser lite i ett grupprum ;) ska egentligen jobba men de blir ju inte myckee jobb me ida hon är ju ingen pluggis som jag (A) ida har lökat sönder sin t-shirt så de är HÅÅÅÅL hahahahhaa dör av garv =D

idag har vi ätit mat, FISKGRATÄNG vare på menyn,  ionte gott tyckte jag men ida gillareeee!! hon hämtade 3 st STORA lass med den fina gratängen!

idag ska jag till jimmy min bästa broooocha som har råkat ut för ej tråkig sak :( jäjää,

va fan mer kan man skriva.. lovet var nääääjs! och nästa vecka ska vi ha frilufsdag! vetteeefaan va ja ska välja,,,, ska man välja LAN eller Kungsbärget?.. frååååågan tynger med vältränade mage. appropå min vältränade mage, har böörjat gymma, jäfvligt schööönt faktiskt, lite lökigt med araberna som blottar sig i omklädningsrummet men annars OK ! :d de va allt för mig, chachaaaaa /O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0