shopping <3 mig

Hos mamma nu pjuhh.. alltså det är sjukt hur sliten jag blivit.. jag behöver fan lov resten av livet.. jaja, igår var jag och shoppade med pappa och Petra :D Jag fick med mig mycket fint hem :) Ett par jeans från mango, ljusa. En jätte fin tröja från mango som nicen älskade! Ett par ridbyxmönstrade tights från mango. Ett linne från mango. En jätte fin tunika från Odd molly. Ett par sneakers från replay. Bh och trosor från H&M. Sen fick jag även en eayliner från makeupstore från Petra :) Juste har itne berättat men köpte en parfym på båten helt omedvetet, den luktar uuuuuuuuuuuuuuuuuunderbart! Jag älskar den, det är den nyaste från DKNY, yammie! Sen köpte jag även ett plumping läppglans från dior. tänkte ta bild på det men vet inte vart kameran är, ska leta fram den! jaja nog med shopping, jag ska sova! Pösss, justeja, på fredag beger jag mig till Uppsala med Denice och tre tjejkompisar till :) men kommer såkalrt ta med datorn och kommer också blogga innan fredag!

Grattis på födelsedagen min älskade vän <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0