svar på frågestunden + läggdags

1. är du kär i oskar?
- hahha vilken fråga, nej han är min bästa kill kompis
2. har du varit tillasmmans med oskar?
- men gud, ahha nej det har jag inte
3. vart bor du?
- jag bor i hammarby sjöstad och i bromma
4. vilken skola går du i?
- jag går på john bauer i liljeholmen
5. varför bloggar du?
- jag bloggar för att jag tycker att det är som en lättnad i sig själv att skriva känslor osv
6. har du syskon?
- ja, jag har ett riktigt och två halv
7. när fyller du år?
- 22 mars, på måndag!
8. varför kallar du ditt ex massa hemska ord när du skriver något om honom? vad har han gjort för att förtjäna det?
- varför? människan var otrogen och ljög för mig, han behandlade mig riktigt dåligt, jag ar aldrig mått sämre än vad jag mådde tillsammans med honom
9. är du ute efter ett förhållande just nu?
- nej det är jag inte. jag är ute efter ett förhållande när jag väl blir kär
10. hur lång är du?
- 164
11. använder du ofta klackskor?
- haha om jag gör, jag lever i dom :)
12. varför är du så mycket i italien?
- min morfar och en del av släkten bor där, plus att jag älskar landet!
13. vem är dig bästa vän?
- Denice Thunberg
14. vem är det du skriver om hela tiden om att du ska kämpa för och sådär?
- anledningen till att jag inte skriver ut vem det är är för att jag inte vill skriva vem det är.
15. jobbar du?
- aa, fick precis jobb på waynes coffee
16. har du några djur?
- gud nej
17. är du duktig i skolan?
- ja det tycker jag faktiskt, i högstadiet var mina föräldrar inte alltid lika glada, men sen när jag började på gymnasiet har allt gått jätte bra, tro det eller ej!
18. kenzas.se eller kissies.se?
- när jag läser kissies blogg får jag skratta lite, men kenzas blogg är mer seriös så :p
19. vad hände mellan dig och sanna?
- det är ingenting jag skriver ut bloggen
20. hur kan du ha så fin hy? någon speciell kräm?
- haha jadu.. det är olika perioder, när jag har lingonvecka kan hyn bli helt annorlunda ibland, men jag är väldigt noga med att ta bort smink på kvällarna, smörja in mig med hundra olika krämer osv osv.
21. kan du börja lägga upp dagens outfit? och bilder på sånt du köper
- outfits? hm, kanske det, absolut inte varje dag för det orkar jag inte men jag ska göra mitt bästa :) det jag köper ska jag bli bättre på att fota!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du för bh-storlek?

2010-03-17 @ 13:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0