Svar på frågor



1. Vilken skola går du i?
- Jag går på John Bauer i Liljeholmen
2. Vilka brukar du umgås med i din skola?
- Jag umgås mest med Emelie i min klass, men känner väldigt många i skolan så på rasterna träffar man de flesta.
3. Tycker du det är snyggt med piercing i tungar på tjejer och killar?
- Jag tycker att det kan vara snyggt på vissa tjejer och vissa killar, det beror helt på stil osv.
4. Dricker du varje helg?
- Nej absolut inte, jag är bara 17 än så länge.
5. Sysslar du med någon sport?
- Nej inte för tillfället.
6. Är du på g med någon nu? Vad är första bokstaven i hans namn isåfall?
- Nej jag är inte på g med någon, men jag tyckr om en och han börjar på M.
7. Hur många har du haft sex med?
- Det är något jag inte tänker gå ut med i bloggen, men inte många, och det är jag glad för!
8. Tycker du storleken spelar roll?
- Nej, beror på annat
9. Vad gör du om 10 år?
- Inte en aning, hoppas på stenrik och en skit snygg man!
10. Vad anser du om banting?
- Jag tycker som barn/ungdom att banting är något patetiskt. Det är inte bra i den åldern att banta. Och man ska vara nöjd med den man är. Sen kan jag förstå om man lider av övervikt i äldre åldrar, men det är en annan sak.
11. Godis eller chips?
- Godis
12. Hur långt ska man vänta om man är på g med någon innan sex tycker du?
- Det är helt upp till dom själva, själv vill jag vänta tills man är tillsammans och se så att förhållandet är seriöst. Men alla är olika.
13. Tycker du analsex är äckligt eller OK?
- Haha jadu.. Det är väl helt från person till person.
14. Läser dina föräldrar din blogg?
- Yes, mina trogna läsare, höhö :)
15. Har varit Thailand?
- Haha, ja det har jag
16. Vad beställer du på Mcdonalds?
- Haha ska vi verkligen gå ut med detta? Nej men eftersom att jag inte tycker om massa ost och skit så, eller jo vänta, naturellhamburgare, alltså bara köttet och brödet :)

Hoppas ni är nöjda med era svar :)

   

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0