tjo bror

Nu har jag mycket att berätta :D
1. Jag har fått jobb på Waynes Coffy :)
2. Helena Bergström kom in på Waynes idag. FATTAR NI?!?!?!!?!?!??! jag pratade med henne i typ 5 minuter :O :O OMG OMG OMG! Okej men berättar mer invecklat imorgon.
3. har firat min födelsedag lite smått idag och så vitt alla vet så är det ända jag önskar mig är en 18årsdag och en bil så min otroligt rolia syster gav mig ett 18årskort och en leksaksbil, haha skit kul :) Nej men sen fick jag en locktong ihihih thanks <333333333
4. Mamma kommer hem idag, japp det gör hon, men presents too me? :D
5. Jag är världens roligaste
6. Jag har lockigt hår
7. Jag har stökigt rum
8. Jag ska parta med Bianca, Hillevi, Alina, Emelie, Oskar, Niklas, Jimmy, Marcus och många mågna fler :D Underbart!


me <3 klotter, höhö skämtosido!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0