torsdags kvällen

Jätte mysig kväll igår med mina älskade vänner. Jag och Emelie började med att äta aoxfilé, bea och pommes frittes, yeeey det var gott! Sen gick vi och mötte Jocke och Oskar i Sumpan och köpte godis och massa gott, gick sedan hem till mig och kollade först på luftslottet som sprängdes och sen Morgan Pålsson, hiihihi sen somnade vi djupt! Menmen, fick en fråga på kommentarerna i inlägget under, anonym undrar om jag saknar några från aba? och vilka isåfall? Ja, jag saknar många från aba, med tanke på att jag gick där från 6års till sjuan, alltså jag känner ju människorna där utan och innan, men det är så det kan gå, vem vet, klassträff vid 50 års åldern? yeeey





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0